top of page

Ghid de cumparaturi

Cum comand?

Este foarte simplu sa realizati comenzi pe magazinul online eTriumph.ro. Trebuie doar sa urmati acesti pasi: 

  1. Alegeți categoria dorită si accesați produsul/produsele care vă interesează.
     

  2. În momentul în care ați găsit un produs pe care doriti să il achiziționati, selectati marimea si culoarea dorita, apoi apăsați pe butonul Adaugă în coș. Produsul va fi automat adăugat în coșul dumneavoastră și veți putea continua navigarea în magazinul online fără probleme. Folosind opțiunea de vizualizare a Coșului de cumpărături veți putea face modificări la cantitățile pe care doriți să le achiziționați sau să renunțați la unul, mai multe sau la toate produsele din cos.
     

  3. Pentru a vă întoarce din nou la site și a adauga alte produse în coș, acționați butonul Continuă cumpărăturile sau accesati meniul de navigare in site si alegeti categoria de produse dorite.
     

  4. Pentru a finaliza comanda, accesati cosul de cumparaturi si apăsați pe butonul Finalizeaza comanda. În cazul în care sunteți client nou, puteti să vă creați mai întâi un cont de utilizator, completând formularul de înregistrare prezent în pagina sau puteti trimite comanda doar completand campurile necesare. Acest proces nu va dura mai mult de 1-2 minute, după care veți putea finaliza comanda.
     

  5. La finalizarea comenzii, veți primi un Email de confirmare.

Cum platesc?

Plata Ramburs. Plata produselor se face la livrare, in momentul in care primiti coletul.

 

Transportul coletului este efectuat de catre Fan Courier, la un cost fix de 20 lei (inclusiv TVA) pentru toate localitatile de pe teritoriul tarii.

 

Pentru comenzi in valoare totala de peste 350 lei, livrarea este GRATUITA.
 

Politica Retur Produse

Perioada de Retur a produselor este de 14 zile calendaristice incepand cu data in care ati primit comanda.

Vă rugăm să returnați marfa în forma sa originală, fără a fi deteriorată sau utilizată, cu toate etichetele originale si sigiliul intact atasat de produs, împreună cu formularul de retur.

In cazul in care vom receptiona produse in alte conditii decat cele de mai sus (inclusiv deteriorate sau purtate), ne vedem nevoiti sa refuzam returul conform O.G. 130/2000. Acesta se va trimite înapoi, iar cheltuielile de expediere vor fi suportate de către client. 

Costurile de expediere sunt suportate de către client. Nu se acceptă returnarea produsului cu ramburs. Produsele vor fi returnate numai prin firma de curierat (nu sunt acceptate pachetele trimise prin Posta Romana)..

 

Contravaloarea produsului returnat se va plăti prin transfer bancar în maximum 14 zile calendaristice de la primirea produsului. 

Solicitarea returului se face prin completarea formularului de retur. 

 

Descarca Formular Retur

 

sau

Completeaza Online Formular Retur

 

Ati comandat un produs si nu este marimea potrivita? Va rugam apelati 0720.532.743 pentru consultanta marimi. Colegele noastre au o experienta de peste 10 ani de vanzare a produselor Triumph si va stau oricand la dispozitie.

 

In aceasta situatie, costul de retur al produsului va fi suportat de catre dumneavoastra, iar cel de inlocuire a produsului cu marimea potrivita de catre eTriumph.ro. 

Daca pretul noului produs comandat va fi mai mare decat primul, atunci diferenta va fi achitata ramburs la livrarea noii comenzii.



Produsele returnate se trimit la adresa: S.C. Fantasy Mod S.R.L. - Str. Duiliu Zamfirescu nr. 34, scara B, parter, ap. 4, Constanta.

Garantie produse

Teremenul de garantie a produselor este de 30 de zile calendaristice.

eTriumph.ro acorda consumatorului o garantie legala de conformitate, în acord cu prevederile și limitările Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si cu cele ale Ordonantei de Guvern nr. 21/1992 privind protectia consumatorului, pentru deficiente neimputabile consumatorului, cu conditia respectarii recomandarilor de utilizare si intretinere

In cazul neconformitatii produsului, consumatorul are dreptul de a solicita eTriumph.ro repararea produsului, inlocuirea acestuia sau, dupa caz, restituirea contravalorii aferente produsului. In cazul unei reclamatii, eTriumph.ro poate repara produsul, inlocui cu unul identic sau, daca acesta nu este disponibil in stoc, cu un alt produs, cu posibilitatea platii sau restituirii unei diferente de pret.

 

ATENTIE! Nu taiati eticheta interioara a produselor!

Lipsa etichetei interioare duce automat la pierderea garantiei.

 

Contact Garantie Produse: 0241.61.61.27

Politica de reclamatii

În cazul lipsei conformităţii Produsului, clientul:

 

a. poate solicita înlocuirea Produsului cu un produs fără defecte sau poate solicita ca defectul să fie eliminat, fără plată,  înlocuirea Produsul defect cu un produs fără defecte, respectiv eliminarea defectului realizându-se într-o perioada de timp stabilită de comun acord, care nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care clientul, după caz, a adus la cunoştinţa eTriumph.ro lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul  în vederea eliminării defectului, pe baza unui document de predare-preluare;

b. poate solicita o reducere corespunzătoare a prețului sau rezoluţiunea contractului de vânzare, cu excepția cazului în care eTriumph.ro înlocuiește Produsul defect cu un produs fără defecte sau elimină defectul, într-o perioadă de timp rezonabilă în conformitate cu mențiunile de mai sus. Reducerea prețului trebuie să fie proporțională cu scăderea valorii produsului prevăzut în contractul de vânzare și care este lipsit de defecte. Astfel, prețul produsului din contractul de vânzare va fi redus proporțional cu scăderea valorii produsului ca urmare a apariției defectului. În orice situație, Clientul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.;  

 

În cazul în care Produsul prezintă defecte, Clientul are dreptul în primul rând de a solicita repararea Produsului sau de a solicita înlocuirea acestuia, cu excepţia situaţiei în care măsura aleasă de către Client pentru ca Produsul să corespundă contractului („Măsura”) ar fi imposibilă sau disproporționată pentru eTriumph.ro. În acest caz, se consideră că Măsura este imposibilă dacă eTriumph.ro nu poate asigura repararea Produsului cu produse identice de schimb sau nu poate asigura înlocuirea Produsul cu un produs identic. Măsura se consideră a fi disproporționată dacă aceasta impune pentru eTriumph.ro costuri nerezonabile în comparație cu măsura alternativă care nu a făcut obiectul alegerii de către Client. Pentru a evalua disproporționalitatea măsurii se va ține cont de valoarea pe care ar fi avut-o Produsul dacă nu ar fi existat defectul, importanţa defectului, precum și  dacă cealaltă măsură ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru Client.

Pentru mai multe detalii despre defectele din fabricatie constatate, va rugam sa apelati serviciul nostru de Customer Service, la adresa de e-mail office@fantasymod.ro sau telefon 0241.61.61.27.

Cum platesc
Politica Retur Produse
Cum comand
Politica reclamatii
bottom of page